İngiliz Kızın Türkiye'den Aldığı İlaçlar Sonucu...

İngiltere'de yaşayan tıp öğrencisi Anna Phillips kilo vermek için Türkiye'den online olarak sipariş ettiği zayıflama haplarından içti. Kalp krizi geçirerek yaşamını yitiren genç kızın ölümüne bu hapların sebep olduğu iddia ediliyor.

İngiliz Kızın Türkiye'den Aldığı İlaçlar Sonucu...
09 Haziran 2021 - 03:21
Daily Mail'in haberine göre İngiltere'nin Falmouth kentinde yaşayan 20 yaşındaki tıp öğrencisi Anna Phillips diyet hapları yüzünden yaşamını kaybetti. 3 yıl önce psikiyatri merkezinde tedavi gördüğü belirtilen genç kız, Türkiye merkezli bir internet sitesinden diyet hapları sipariş etti.

KALP KRİZİ GEÇİRDİ


Bu ilaçlardan aşırı dozda alan Phillips, sokakta kalp krizi geçirdi. Bir bankta hareketsiz halde bulunan Phillips olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırıldı. Ancak Phillips, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.Olayın ardından Adli Tıp Kurumu Phillips'in cesedine otopsi yaptı. Otopsiye giren doktor Cornwall Cox, “Durumu Sağlık Bakanlığı'na bildireceğim. Bu ilaçların ülkeye kolay giriş yapması dehşet verici” dedi.

Kendisi de doktor olan anne Penny Phillips, “Hükümeti bu ilaçlar konusunda uyaran doktora minnettarım. Umarım bu tavsiye bu ilaçları kullanan başka kişilerin de hayatını kurtarır” dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum